پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز احیاء اندیشه و سیره علوی

پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز احیاء اندیشه و سیره علوی

توانمندسازی کارشناسان منابع انسانی

در این دوره با توجه به مخاطبین سعی می شود مفاهیم و تئوری های فرایندهای منابع انسانی به همراه مطالب کاربردی در بستر کارگاهی و با نگاهی به مباحث مرتبط با منابع انسانی دیجیتال ارائه گردد.

امروزه سازمان ها با تحولات بزرگی مواجه هستند، روندهای جهانی ایجاب می کند که سازمان ها استراتژی ها و مدل های کسب و کار خود را با تحولات روزافزون همراه سازند. مدیریت سرمایه های انسانی به عنوان یکی از مهمترین ابعاد مدیریتی سازمان ها، نقش تعیین کننده ای در ارزش آفرینی برای سازمان و ذینفعان آن ایفا می کند. در عصر تحول و پیدایش و توسعه فناوری های نوین که دامنه تأثیرات آن ها حوزه کارکنان را بطور گسترده و فزاینده ای در بر می گیرد، نقش متخصصان منابع انسانی نیز دستخوش تحولی اساسی شده است و بیش از هر زمان دیگری آنها باید بر تقویت ارتباطات و اعتماد، توسعه فرهنگ، پرورش نیروی کار انعطاف پذیر و ارتقاء دلبستگی کارکنان متمرکز شوند. از این رو نقش مدیران و کارشناسان حوزه سرمایه های انسانی در هدایت و همراهی سازمان ها نقشی انکار ناپذیر و تاثیرگذار خواهدبود.


در این دوره با توجه به مخاطبین سعی می شود مفاهیم و تئوری های فرایندهای منابع انسانی به همراه مطالب کاربردی در بستر کارگاهی و با نگاهی به مباحث مرتبط با منابع انسانی دیجیتال ، معرفی نرم افزار های کاربردی مرتبط با هر سرفصل و با بهره مندی از اساتید خبره ، نقش موثری در تربیت کارشناسان منابع انسانی سازمانها و علاقمندان به این حوزه ایفا شود.

قیمت:

آخرین اخبار

ما را دنبال کنید