پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز احیاء اندیشه و سیره علوی

پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز احیاء اندیشه و سیره علوی

شروع مجدد جلسات شرح نهج‌البلاغه

جلسات عمومی شرح نهج‌البلاغه با کاهش محدودیت‌های کرونایی پس از وقفه‌ای نسبتاً طولانی، در مرکز احیاء اندیشه و سیرۀ علوی (سالن امام علی«علیه‌السّلام») از سر گرفته شد.


به گزارش روابط عمومی مرکز احیاء اندیشه و سیرۀ علوی، جلسات شرح نهج‌البلاغه به بیان دکتر محمد صالح طیب‌نیا در راستای آشنایی با فضائل و سیرۀ امیرالمؤمنین«علیه‌السّلام» و با هدف جاری کردن سیرۀ اهل‌بیت«علیهم‌السّلام» در جامعه بصورت عمومی در مرکز احیاء اندیشه و سیرۀ علوی، سالن امام علی«علیه‌السّلام» برگزار می‌گردد.


این جلسات از سال ۱۳۹۴ تاکنون بصورت هفتگی برقرار بوده ولی به دلیل شیوع بیماری کرونا و به جهت مراعات حال شرکت‌کنندگان از تیرماه ۱۳۹۹ لغو گردید.


اکنون با رفع محدودیت‌های کرونایی در کشور و نیز فراهم‌سازی پخش زنده و پس از گذشت بیش از یکسال، مجدداً این جلسات فعالیت خود را آغاز نموده است.


این جلسات بصورت هفتگی در روزهای یکشنبه از ساعت ۱۹ با قرائت زیارت امین‌الله آغاز شده و پس از آن با شرح نهج‌البلاغه ادامه می‌یابد.


لازم به ذکر است جهت برگزاری هرچه بهتر جلسه و استفادۀ خانوادگی از این محفل امکان استفاده از مهد کودک برای کودکان ۴ تا ۱۰ سال نیز وجود دارد.


همچنین علاقه‌مندان جهت ارائۀ نذورات خود یا تکمیل فرم خیّرین می‌توانند از غرفۀ نذورات در حاشیۀ این جلسه استفاده کنند.


جهت مشاهدۀ زنده و دریافت کانال‌های ارتباطی می‌توانید عدد ۱۱۰ را به سرشمارۀ ۱۰۰۰۰۲۱۳ ارسال کرده و از طریق فضای مجازی با ما همراه باشید.

آخرین اخبار

جلسه شورای عمومی

به گزارش روابط عمومی مرکز احیاء اندیشه و سیره علوی، آخرین جلسه شورای عمومی مرکز در سال ۱۴۰۲ با حضور مدیرعامل و پرسنل مرکز در روز چهارشنبه مورخ ۲۳ اسفندماه در سالن اجتماعات امام علی(علیه السلام) برگزار گردید.

ادامه مطلب

ما را دنبال کنید