پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز احیاء اندیشه و سیره علوی

پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز احیاء اندیشه و سیره علوی

مسابقه بزرگ کتابخوانی غدیر

به لطف الهی امسال همانند سال پیش، توفیق رفیقمان شد با پویش ملی کتابِ «بچه ای که نمی خواست آدم باشد» بتوانیم در بزرگداشت بزرگترین عید الهی گامی کوچک برداریم.
ویژگی‌های این اثر از جمله: خلاقیت روایی، قصه‌گویی روان، نوآوریِ زبانی به کار رفته در کتاب، توجه به نیاز مخاطب در روایت‌گری، پژوهش‌های تاریخی و روایی، گره‌های متعدد داستانی، تصویرگری جذاب، چاپ مناسب و باکیفیت، طنز موقعیت و طنز گفتاری به کاررفته در کتاب همراه با جذابیت‌های فراوان دیگر، سبب شد که این اثر با استقبال وسیع مخاطبان مواجهه شود. این اثر همچون کتابِ «سفری که پرماجرا شد» که در سال قبل همین مسیر را با قوت طی کرده بود، نمایندهٔ خوبی برای بزرگداشت غدیر گردید.
به همین خاطر پوشش تبلیغی و رسانه‌ای گسترده و هدفمندی برای این اثر صورت گرفت و شبکه‌های مختلف صدا و سیما اعم از شبکه‌های نهال، پویا، نسیم، شبکه یک و سه در برنامه‌های مختلف به تبلیغ کتاب پرداختند و با دعوت از نویسنده به تحلیل کتاب همت گماشتند.
همگام با این تبلیغات رسانه‌‌ی ملی، سلبریتی‌های فرهنگی و فعالان کتاب به بازنشر پوستر و معرفی کتاب اقدام کردند و فضای مجازی آکنده از خبررسانی این پویش شد.
روزنامه‌ها، خبرنامه‌ها، سایت‌های خبری و فرهنگی و پایگاه‌های مجازی بسیاری از مراکز و نهادها و افراد حقیقی و حقوقی پربیننده بنا بر ویژگی‌های این اثر در ترویج آن کمک شایانی کردند.
بخش کوچکی از این اطلاع رسانی‌ها به پیوست تقدیم می‌گردد.

آخرین اخبار

جلسه شورای عمومی

به گزارش روابط عمومی مرکز احیاء اندیشه و سیره علوی، آخرین جلسه شورای عمومی مرکز در سال ۱۴۰۲ با حضور مدیرعامل و پرسنل مرکز در روز چهارشنبه مورخ ۲۳ اسفندماه در سالن اجتماعات امام علی(علیه السلام) برگزار گردید.

ادامه مطلب

ما را دنبال کنید